Hjem Skole Udskoling

Udskoling

Lejrskole

På Haarby Skole har vi en betalt lejrskole i 7. klasse, som afholdes et sted i Danmark. Den varer 5 dage og de sidste par år har vi været i Skagen.

I 9. klasse er der ligeledes en betalt lejrskole med to overnatninger, hvor vi i 2023 har været i København.

Natløb

Torsdag før efterårsferien holder udskolingen deres årlige natløb. Eleverne inddeles i hold og konkurrere om at vinde løbet. Eleverne færdes denne aften  meget mørke og uhyggelige steder. Løbet slutter kl. 22.

Julefodbold

Hvert år har udskolingen en fodboldturnering på sidste skoledag inden juleferien. Alle klasser kæmper om at vinde, men det er også bare sjov og ballade, så der bruges mindst lige så meget tid på at komme i den sjoveste udklædning.

Gallafest

Vi har i udskolingen igennem mange år haft en fin tradition, hvor vi i februar/ marts holder gallafest for skolens 8. - 9. klasser. Den røde løber er rullet ud, og der serveres en lækker tre-retters menu, som er tilberedt af skolens 7. klasser. Eleverne kommer i festtøj, der danses, der er underholdning ved eleverne og ikke mindst, uddeles der Awards i et utal af kategorier.